Mio Moov M400

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Mio Moov M400 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Barnyfield 31-05-2012
Geschreven voor: Mio Moov M400

Slecht apparaat, vooral beeldkwaliteit is matig, lage resolutie.
Na een jaar krijg ik de melding dat de kaarten zijn verlopen.
Ga echt niet voor €40,= nieuwe kaarten aanschaffen.
Beter meteen een TomTom kopen of gewoon met de Iphoon.

H.Zuidema 30-04-2011
Geschreven voor: Mio Moov M400

Waardeloos ding jammer van ons geld er werd van alles beloofd gratis kaart en updates maar ik kreeg helemaal niks na aankoop. Veel beloven in Belgie bij Mio maar niet nakomen.Oude kaarten bij Eindhoven en Amsterdam ging alles fout wat er ook maar fout kon gaan.

Nu toch maar voor een TomTOM via 110 gegaan echt geweldig super eenmaal geregistreerd alles werd er daarna gewoon direct gratis op gezet updates en nieuwe kaart van 9 maart 2011.Het verschil in prijs was 60 euro en dat scheeld 60 euro minder gedonder.

martijn75 25-04-2011
Geschreven voor: Mio Moov M400

De Mio Moov 400 is een handige navigatie met goede TeleAtlas kaarten voor relatief weinig geld. De navigatie werkt zeer intuïtief en ik heb weinig te klagen over dit systeem. Wel interessant om er even een autolader met geïntegreerde TMC ontvanger bij te kopen (15 euro), dan ontvang je ook alle file informatie en worden zelfs mobiele snelheidscontroles doorgegeven. Enige lastige vind ik het updaten van de kaarten. Om te beginnen kan ik nergens vinden welke kaarten versie momenteel is geïnstalleerd op het apparaat, ook vermelden de te downloaden kaarten niet duidelijk om welke versie kaarten het precies gaat. Ik kwam er na een tijdje pas achter hoe deze kaarten geïnstalleerd moeten worden. Eerst Mio More Desktop 2 installeren, beschikbare kaarten downloaden, dan de reeds geïnstalleerde kaarten eerst verwijderen van de Mio om daarna pas de nieuwe kaarten te kunnen installeren. Gewoon op “kaarten updaten” klikken is er dus niet bij! Het vreemde is dat wanneer de nieuwe kaarten vervolgens op de Mio worden gezet, deze na enkele minuten blijft “hangen”. De voortgang van het uploaden lijkt te stagneren maar de kaarten blijken wel allemaal op de Mio te zijn geplaatst (ik heb namelijk nog slechts 539 mb over op de Mio). Al met al een beetje vreemd dus en ik weet niet of ik de enige ben met deze “problemen”? Verder een prima apparaat met mooi breedbeeld scherm, snelle gps fix en heldere navigatie. Denk er wel om dat je binnen 30 dagen je kaarten dus kosteloos update, een navigatiesysteem is tegenwoordig namelijk zoveel waard als dat kaarten recent zijn!

F.D. 01-02-2011
Geschreven voor: Mio Moov M400

Het apparaat heeft meer instelmogelijkheden dan mijn Zumo 550. Een vergelijking is echter niet helemaal eerlijk, daar de Zumo >8 x de prijs van de Mio.
Het grootste mipunt van de Mio vind ik de lokatiebepaling. Als ik hem thuis (buiten) aanzet, dan geeft het apparaat als thuislokatie soms 2 straten verder aan. M.a.w. een afwijking van soms meer dan 400 m. Op dit punt is de Zumo veel nauwkeuriger. Ook bij het herberekenen na het missen van een afslag is het apparaat vrij traag.Nog 2 minpunten. Batterij is erg snel leeg, ook als je de resetknop gebruikt. Waarom geen on/off knop i.p.v. extra reset stand?
Voordeel heeft het apparaat ook: zeer licht en makkelijk hanteerbaar. Gegevens invoeren is heel gebruiksvriendelijk. De Mio brengt je toch vrij nauwkeurig bij de ingevoerde eindbestemming. Voor de prijs van € 67,- een prima apparaat

lianne1985 26-10-2010
Geschreven voor: Mio Moov M400

Aantrekkelijke prijs, maar weinig mogelijkheden.
1 stem waar je uit kunt kiezen, het touch screen werkt regelmatig erg traag.
Groot nadeel dat je niet weet wat de volgende stap is in je route, vooral onhandig wanneer er kruispunten dicht op elkaar liggen.
Accu gaat erg kort mee, ik moet hem altijd opladen tijdens het rijden. Leuke aanduidingen zoals hoe lang de rit gaat duren staat niet in het scherm.
Kortom, lekker goedkoop, maar daardoor ook wel erg weinig mogelijkheden, zelf had ik dan toch een duurdere gekozen.

Arthur0012 06-10-2010
Geschreven voor: Mio Moov M400

Hiervoor ook een MIO gehad, deze is helaas gestolen. Maar die was goed bevallen dus weer opzoek naar een MIO. Deze was toevallig in de aanbieding. hij bevalt me opnieuw goed. wel wat punten voor mensen die er één willen aanschaffen.
-Eenrichtingstraten kloppen niet altijd
-Flitspalen kloppen niet allemaal
-Interfase is typisch, om alles optimaal te kennen moet je eigenlijk de handleiding lezen
-Hij kan wat traag zijn als je je bestemming wil intoetsen
-Er is een mogelijkheid om een lijst met tussenpunten samen te stellen handig voor koeriers en taxi chaufeurs(mijn bijbaantje)

Ik moet er nog even wennen aan de plaats van sommige onderdelen.

Ikzelf vind de interfase prima, maar die redelijk ken ik omdat ik hem veelvuldig gebruik.

Ik vind hem minder geschikt voor mensen die weinig gebruiken. Daar is de interfase te ingewikkeld voor. een tomtom bijvoorbeeld is veel gebruiksvriendelijker in gebruik als je het apparaat niet kent.

veel instel optie, veel mogelijkheden, hierdoor wordt het voor soms een beetje warrig.

Maar toppertje, nu voortaan altijd uit mijn prive auto halen.

noorwegen10 26-07-2010
Geschreven voor: Mio Moov M400

Prima ding voor een goede prijs!
Start zeer snel op, weet satellieten snel te vinden.
Bevestiging op voorruit stevig.
Flitspalen niet up-to-date; dat kan beter.
Gemakkelijk menu, duidelijke spraak.
Bijzondere punten als benzinestations en campngs in de buurt weet hij snel te vinden.
Helemaal blij mee !

Erik W 01-05-2010
Geschreven voor: Mio Moov M400

Deze Mio doet wat hij moet doen: navigeren.
Menu's zijn duidelijk en makkelijk.
Groot scherm die helder en scherp is.
Accu gaat lang mee zodat je thuis hem zonder adapter ook kan instellen etc.
Jammer dat er geen TMC en Bleutooth op zit.
Maar dan had ik een duurdere moeten kopen.

theoout 22-01-2010
Geschreven voor: Mio Moov M400

voor een navi net onder de 100 euro een uisteekende keus,goede op tijd begelijdende stem geen adapter geen nood usb kabel aansluiten op pc en hij laadt op ,de mio m400 plat model past makkelijk in uw binnenzak en is eenvoudig in gebruik.

Albert_201 09-12-2009
Geschreven voor: Mio Moov M400

Heb deze MIO Moov M400 gekocht daar zeer schappelijk van prijs, rijbaanbegeleiding, en ik eerder, gedurende 4 jaar, een Mio had en waar ik over tervreden was. Nu dus niet.

De M400 heb ik terug naar winkel gebracht daar deze niet voldeed zoals :
- ik vond mijn adres niet terug wanneer ik zocht via straatnaam
- beeld 2d niet wauw
- onnauwkeurige rijbaanbegeleiding
- tussen dezelfde 2 punten stuurde hij me 2 maal verschillend
- flitspalen lijst niet compleet

jeroen591 29-11-2009
Geschreven voor: Mio Moov M400

Mooie uitvoering en aangezien dit exemplaar behoorlijk plat is makkelijk in de binnenzak mee te nemen. Jammer is wel dat er geen lampje op deze Mio aanwezig is zodat je snel kunt zien of het laadproces voltooid is. Satellieten worden zeer snel gevonden!!! Keuze uit 3 Nederlandse stemmen. Apparaat is makkelijk te bedienen. Wordt geen (USB)netlader bijgeleverd maar deze had ik gelukkig al in mijn bezit wegens een mp3-speler...